Müügitingimused

  1. ÜLDTINGIMUSED
  • 1.1. Arvutisepp OÜ e-poe üldtingimused kehtivad kõikide veebipoe ja klientide (edaspidi “Klient”) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  • 1.2. Arvutisepp OÜ e-poe kliendikonto loomisel ja/või tellimuse, ostu sooritamisel kohaldatakse käesoleva lepingu tingimused ning Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
  • 1.3. Müügitingimustes käsitletavad isikuandmed on järgnevad:
    • 1.3.1. ees- ja perekonnanimi;
    • 1.3.2. e-posti aadress ja telefoninumber;
    • 1.3.3. tellija ja kauba kohaletoimetamise aadress;
    • 1.3.4. pangakonto number;
    • 1.3.5. kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
    • 1.3.6. klienditoe andmed;
    • 1.3.7. kliendiuuringute, pakkumiste või uudiskirjadega seotud informatsioon.
  • 1.4. Täpsem info isikuandmete töötlemise kohta on leitav siit.
  1. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
  • 2.1. Müügileping sõlmitakse Arvutisepp OÜ ja Kliendi vahel.
  • 2.2. Arvutisepp OÜ ja Kliendi vahel sõlmitakse müügileping alates ostu sooritamisel kuuluva summa tasumisest ja laekumisest Arvutisepp OÜ arveldusarve kontole.
  • 2.3. Tellimuse sooritamisel kinnitab Klient, et on lugenud ning nõustunud müügitingimustega.
  1. HINNASTAMINE
  • 3.1. Arvutisepp OÜ e-poes olevate kaupade hinnad on eurodes.
  • 3.2. Arvutisepp OÜ e-poes olevate kaupade ja tarne hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • 3.3. Arvutisepp OÜ e-pood jätab endale õiguse teha muudatusi müügihindades.
    • 3.3.1. Kui Klient on edastanud oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise hetkel.
    • 3.3.2. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  1. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA TASUMINE
  • 4.1. Tellimuse protsess Arvutisepp OÜ e-poes toimub järgnevalt:
    • 4.1.1. Valige e-poest tooted, mida soovite osta ning vajutage nuppu “Lisa korvi”.
    • 4.1.2. Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist kustutada. Olemasolu korral on võimalik sisestada ka sooduskood.
    • 4.1.3. Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage nuppu “Maksma”.
    • 4.1.4. Tellimuses tuleb täita kõik tärniga (*) tähistatud lahtrid.
      • 4.1.4.1. Soovi korral saab Klient luua endale ostukorvis kliendikonto (olemasoleva kliendikonto puudumisel) tehes linnukese kasti “Loo konto”.
      • 4.1.4.2. Soovi korral saab Klient nõuda arvet ettevõttele tehes linnukese kasti “Soovin saada arvet ettevõttele”. Arve saadetakse tellimuses esitatud e-posti aadressile mitte hiljem, kui 5 tööpäeva jooksul.
    • 4.1.5. Valige kassa lehel sobiv transpordimeetod. Oluline on sisestada ka kauba kättetoimetamise aadress või pakiautomaadi asukoht.
    • 4.1.6. Seejärel valige sobiv makseviis.
    • 4.1.7. Nõustuge e-poe tingimustega ning vajutage nuppu “Esita tellimus”.
    • 4.1.8. Valige sobiv pank ning sooritage makse.
    • 4.1.9. Peale makse sooritamist vajutage nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.
  • 4.2. Tellimus loetakse vormistatuks ja tasutuks peale makse laekumist Arvutisepp OÜ arveldusarve kontole.
  1. TARNEAEAG JA TRANSPORT
  • 5.1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Arvutisepp OÜ tellimuse.
  • 5.2. Ostjal on võimalus kaup kätte saada Müüja väljastuspunktis Puiestee 71a, Tartu, pärast seda kui Müüja esindaja on Ostjale teatanud kauba jõudmisest väljastuspunkti.
  • 5.3. Soovi korral toimetatakse kaup Ostjale kulleriga või pakiautomaati.
  • 5.4. Arvutisepp OÜ e-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad on ligikaudsed ning võivad varieeruda vastavalt meie tarneparnteritele.
    • 5.4.1. Enam kui kahe toote tellimisel, rakendatakse mõlema toote transportimiseks kõige hilisemat tarneaega. Kliendil on võimalus saada tooteid kätte kahel erineval ajal, kuid selleks on vaja ühendust võtta Arvutisepp OÜ e-poe klienditoega (info@arvutisepp.ee). Klient on kohustatud maksma kinni mõlema tarne transpordikulud.
  • 5.5. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient koheselt kohustatud teavitama Arvutisepp OÜ e-poodi enne kauba üleandmist tarnepartnerile (sh. pakiautomaati sisestamist).
  • 5.6. Arvutisepp OÜ e-pood ei vastuta tarne hilinemiste eest, mis ei ole tingitud Arvutisepp OÜ poolt.
    • 5.6.1. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Arvutisepp ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
  • 5.7. Arvutisepp OÜ e-poes kuvatud eeldatavate tähtaegade aluseks on võetud Eesti riigi sisesene transport. Läti, Leedu ja Soome puhul võib esineda tähtaegade varieeruvust.
  • 5.8. Miinus- ning kõrgete plusskraadide esinemise korral on Omniva ja DPD pakiautomaati kauba tellimine Kliendi enda vastutusel.
  1. KAUBA TAGASTAMINE
  • 6.1. Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, on ostjal õigus ostu-müügi lepingu katkestamiseks 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest (VÕS §56 punktid 1 ja 2).
  • 6.2. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis: kui selgub, et kaup on kasutatud, juhindub Arvutisepp OÜ mõistliku kasutuse põhimõttest – kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks; ostjal tuleb kauba originaalpakend avada ettevaatlikult, seda mitte rikkudes. Kui pakend on avamatu, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis; kaubal peavad olema kõik tehasekleebised, kaasa arvatud seerianumber.
  • 6.3. 14-päevane ostust taganemise õigus ei kehti järgmiste kaupade puhul: kaubad, mis on valmistatud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades; audio-, videosalvestused ja tarkvara juhul, kui kasutaja on pakendi avanud või tarkvara aktiveerimise kood on tarnija poolt välja saadetud; ajalehed, ajakirjad ning muu perioodika.
  • 6.4. Juhul, kui ostja soovib ostu-müügi lepingu katkestada, tuleb tal sellest 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest, teavitada sellest Arvutisepp OÜ e-poodi aadressil info@arvutisepp.ee , lisades kirjale kauba ja pakendi foto. Arvutisepp OÜ jätab endale õiguse vajadusel nõuda lisafotosid tagastatavast kaubast.
  • 6.5. Ostja nõustub kandma kauba tagastamisel tekkivad postikulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule.
  • 6.6. Lepingu katkestamisel tuleb ostetud kaup viivitamatult (mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul) tagastada.
  • 6.7. Ostja nõustub võimalusega, et ostu-müügi lepingu katkestamise õiguse kuritarvitamise korral keeldub Arvutisepp OÜ teda edaspidi teenindamast.
  1. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
  • 7.1. Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lõige 2 alusel on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal transporditeenust pakkuvale ettevõttele. Defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
  • 7.2. Toote defekti ilmnemisel on Klient kohustatud koheselt teavitama Arvutisepp OÜ e-poodi probleemist e-posti aadressil info@arvutisepp.ee vabas formaadis.
    • 7.2.1. Kohustuslik on esitada: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, tellimuse number ning toote puudus.
    • 7.2.2. Avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale defekti avastamist.
  • 7.3. Arvutisepp OÜ ei vastuta järgnevate asjaolude eest:
    • 7.3.1. mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale;
    • 7.3.2. kus toode on kahjustatud Kliendi süül või hoolimatusel;
    • 7.3.3. mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
    • 7.3.4. mis on tekkinud loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
  1. TURVALISUS JA PRIVAATSUS
  • 8.1. Arvutisepp kasutab kõiki mõistlikke võimalusi vältimaks igasuguseid turvalisust puudutavaid seaduserikkumisi, sh Kliendi poolt edastatud krediitkaarti jmt. andmete informatsiooni.
  • 8.2. Arvutisepp kasutab kõiki mõistlikke võimalusi tagamaks, et iga veebipoe tarnija/alltöövõtja või partner tagab samuti tema käsutuses olevate andmete konfidentsiaalsuse.
  • 8.3. Klient on e-poes toimingute tegemisel ainuisikuliselt vastutav oma kliendikonto e-posti aadressi ja salasõna turvalisuse kasutamise eest, mis on vajalikud juurdepääsuks teenuse või ükskõik millise muu tegevuse otstarbeks.
    • 8.3.1. Iga Kliendi parooli kasutamist tõlgendatakse kui Kliendi poolt sisestatut.
    • 8.3.2. Klient on vastutav kõigi selle parooli (kliendikonto) alt tehtavate tegevuste eest.
  • 8.4. Arvutisepp.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Arvutisepp OÜ-le enda isikuandmete töötlemiseks.
  • 8.5. Arvutisepp OÜ kasutab Kliendi poolt esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.
  1. KAUPADE KÄTTESAADAVUS
  • 9.1. Arvutisepp OÜ e-pood jätab endale õiguse etteteatamata ning ilma igasuguse põhjuseta peatada, muuta või vahetada veebikeskkonnas müügil olevate kaupade nimistut.
  • 9.2. Juhul, kui Arvutisepp OÜ e-pood ei suuda Kliendi tellimust täita või tarnida tellitud kaupu on Kliendil võimalus saada täieliku rahalist hüvitust kaupade ulatuses või valida e-poes alternatiivseid tooteid samas maksumuses.
    • 9.2.1. Täielik rahaline hüvitamine Kliendile toimub 5 tööpäeva jooksul, hetkest, kui Klienti on teavitatud kauba tarneraskustest.
    • 9.2.2. Kui, alternatiivsete toodete valikul Kliendi uute toodete kogumaksumus ületab eelnevalt tellitud kaupade kogumaksumuse, tuleb Kliendil tasuda tekkinud hinnavahe 5 tööpäeva jooksul. Kaup saadetakse Arvutisepp OÜ laost Kliendile peale makse laekumist.
    • 9.2.3. Kui alternatiivsete toodete valikul Kliendi uute toodete kogumaksumus on alla eelnevalt tellitud kaupade kogumaksumuse, tasub Arvutisepp OÜ e-pood rahalise vahe või väljastab kokkuleppe korral vastavas summas sooduskoodi. Sooduskoodi on võimalik kasutada alates järgnevast ostust.
    • 9.2.4. Tellimuse rahaline hüvitamine punktis 9.2.1. ja 9.2.3. toimub samale arveldusarve kontole, millelt on varasemalt tellimus sooritatud.
  1. MUUD TINGIMUSED
  • 10.1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad mõlemad osapooled (Klient ja Arvutisepp OÜ) eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Arvutisepp OÜ e-poel on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.
  • 10.2. Veebipood jätab endale õiguse oma äranägemise järgi ja igal ajal lisada või muuta käesolevaid tingimusi ilma ette teatamata.
  • 10.3. Arvutisepp OÜ e-poe tingimused alluvad Eesti Vabariigi seadustele ning on Eesti Vabariigi kohtusüsteemi pädevuses. Klient peab olema veendunud enne tellimuse sooritamist, et on käesolevad Tingimused läbi lugenud ning nendest täielikult aru saanud.
  • 10.4. Arvutisepp OÜ poolt tehtavad pakkumised ning toodete ja teenuste kirjeldused ei ole käsitletavad lepinguna ning ei allu käesolevatele Tingimustele.
  • 10.5. Tootepiltidel on illustreeriv tähendus.
  • 10.6. Pidevalt täiendame tooteinfot, mida kliendiga jagada, kuid kõigile toodetel ei ole seda välja toodud, seega on Kliendil on õigus pöörduda meie poole täiendavate küsimuste korral toote omaduste, kirjelduste ja kasutamise osas.

    11. JURIIDILINE INFO JA KLIENDITOE KONTAKT

      11.1. Arvutisepp OÜ e-poe juriidiline info ja klienditoe kontaktandmed on järgnevad:

        Arvutisepp OÜ
        Registrikood: 16876177
        KMKR: EE102686348
        Klienditugi: E-R: 9:00-17:00
        E-posti aadress: info@arvutisepp.ee
        Telefon: +372 5990 0000