1.1. Arvutisepp OÜ poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
1.2. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast.
1.3. Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadava kirjeldusena tootel esineva puuduse (puuduste) kohta meiliaadressile info@arvutisepp.ee.
1.4. Kui selgub, et kaubal või teenusel on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ja raha tagasi saada.
1.5. Arvutisepp OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure, kuid ei teosta seadmetele garantiiremonti.
1.6. Arvutisepp OÜ vahendab tootja garantiid kuni 2 aastat. Peale 2 aastat on tootjagarantii vahendamine kokkuleppeline. Toodetele, millel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus, soovitame klientidel toimetada vigane seade remonti iseseisvalt.
1.7. Garantiiremont teostatakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu.
1.8. Müügigarantii ei laiene:
1.8.1. CD/DVD/BR jms meediaplaatidele/-toorikutele, pakendile, dokumentatsioonile, kulumaterjalidele, litsentsidele, paigaldatud tarkvarale ja paigaldusmeediale;
1.8.2. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired;
1.8.3. Häiretele seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
1.8.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud ebatöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
1.8.5. Häiretele toote töös, mille on põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes (ilmastikutingimused, õhusaaste, tolm jms). Siia alla kuuluvad ka kliendi või kolmandate isikute poolt ebakorrektselt käsitletud arvutiosad;
1.8.6. Häiretele tarkvaras, mille on põhjustanud pahavara, arvutiviirused jms;
1.8.7. Tootesse kliendi poolt installeeritud tarkvara põhjustatud häiretele;
1.8.8. Arvuti riketele, mis on põhjustatud arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest eiramisest;
1.8.9. Toodetele ja detailidele, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
1.8.10. Toodetele, mille välimust on muudetud, mida on avatud/parandatud mitte tootja autoriseeritud hoolduses või millel on eemaldatud/katki tehtud garantii turvakleebis;
1.8.11. Kokkupandud lauaarvutile, mis on edasi müüdud teisele tarbijale (arvuti omanik on muutunud);
1.9. Klient toimetab garantiilise seadme/detaili volitatud hoolduskeskusse või Arvutisepp OÜ esindusse enda kulul. Kui garantiiline seade/detail on saadetud posti teel Arvutisepp OÜ esindusse, toimetab Arvutisepp OÜ selle kokkuleppel parandatuna või asendatuna kliendile tagasi oma kulul;
2.0. Arvutisepp OÜ ei vastuta:
2.0.1. Remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest, samuti kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid või tarkvara. Andmete varundamine on kliendi kohustus;
2.0.2. Toote defektide kõrvaldamata jätmise eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi käigus ning selle esinemist toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud;
2.1. Arvutisepp OÜ ei oma kliendi ees muid kohustusi peale nende, mis on toodud käesolevates müügigarantii tingimustes ning Eesti Vabariigi seadustes. Tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi seadusandlusega ettenähtud korras.